Accepterad Gubben | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Real5Star/

Ditt Hex-ID: 11000011a505e59 (Hex)

Vad är din discord tagg? Oscarr#6172

Vem var det som bannade dig? BotMelvin

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bearbetar dorger utan kriminell rollen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag paketerade droger utan krim roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inte så komplicerat och svår att utvecklade. Stog och paketerade droger och trodde att alla fick göra det men inte sälja det. Trodde du fick plocka och paketera men inte sälja. För att vid Brittas när man säljer så går du inte för att du inte har krim roll och trodde eftersom att det går att paketera trodde jag att det var okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban om jag bröt regeln. Visste dock inte det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig och blev unbannad efter när jag visade mitt clip fick jag unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte paketera och denna ansökan blir inte så jätte lång eftersom att det inte var ett scenario och går ej att utveckla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte paketera droger utan krim roll.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka