Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/124567891/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Guapo
Vad är din discord tagg? Chidori#9160
Vem var det som bannade dig? Abdi
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han missade situationen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis rånade en kille sen så kom killens kompis och slog oss sen han knockade min vän och då knockade jag han sen försökte jag springa iväg men han jagade mig så jag knockade han igen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig för jag försvarade mig bara så då var det ingen Rdm
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget förutom att dö kanske
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att jag inte har gjort nått fel.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Guapo
Vad är din discord tagg? Chidori#9160
Vem var det som bannade dig? Abdi
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han missade situationen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis rånade en kille sen så kom killens kompis och slog oss sen han knockade min vän och då knockade jag han sen försökte jag springa iväg men han jagade mig så jag knockade han igen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig för jag försvarade mig bara så då var det ingen Rdm
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget förutom att dö kanske
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att jag inte har gjort nått fel.
Har du läst våra regler? Ja