Nekad Guapgang | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guapgang

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag fuskade under sommaren 2025, jag var i ett skott scenario i hamnen sedan efter senare ber staffs mig att hoppa support och så gör det en pc check på mig ( inte echo, utan vanlig manual check) och det hittar ingen men väljer att banna mig endå utan något riktigt bevis.

Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar helt ansvar och jag vet att jag har gjort helt fel. Jag har ju som sagt brutit mot programmjuksvaro regeln vilket är en av det mest seriösa regel brotten på unive.

Vad har du lärt dig sedan dess? att jag såklart ej ska fuska vilket absolut inte kommer hända igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag saknar unive extremt mycket och skulle vilja spela på unive en sista gång innan jag slutar med fivem.

Har du bevis som stödjer din överklagan? jag har klipp från scenariot men det stödjer ej mig direkt.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

blev bannad av hedge och han är inte ens kvar men skulle han varit kvar skulle han låtit mig tbx för jag hjälpte till mot moddar attacker tidigare i år

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka