Accepterad GtaNerd | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? C17#9598

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sergio Valentino och är från mexico och är 29 år gammal, han har haft en ganska dålig uppväxt med att hans mamma och pappa var väldigt våldsamma mot honom och slog han ofta samt skrek på han. Han har blivit väldigt styg över detta så han har börjat bli lite kriminell, han började hänga med fel folk och blev då kriminell och tog droger samt ville han starta upp en kartell, den heter då CJNG den skulle då vara den mest aggresivaste och farligaste kartellen där ute, då han gjorde det och fick massor av gängmedlemmar som hade mycket lojalitet, dem hade många gängkrig och van de flästa, men sen efter det så ville sergio att det skulle ändras han var ledsen över detta livet, han ville flytta till en annan stad då kom han på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till socialare rp och bättre rp roliga scenario och förstärka rpn på unive samt att alla scenarion jag gör gör jag alltid roliga för alla motparter samt att alla ska ha det roligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska spela för båda motparter i alla scenario. satt det blir roligt för båda parter osv och spela för alla parternas vinst.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det för mer en ett år så kom hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka