Accepterad GtaNerd | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? GTAnerd#9598

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Dul och är 22 år gammal. När han var liten så bodde han i kalmar nästan hela hans liv tills hans pappa gick bort i en olycka. Då visste Hans mamma inte vart Hon skulle ta vägen för han va den ända som hon hade på sin sida samt sitt barn, för att dem inte hade mycket pengar. Så 8 år senare bestämde han sig för att gå den kriminella med sina Kompisar. De bestämde sig för att göra droger för att dem behövde pengar liksom. De gjorde droger och allt gick som de planerat de fick pengarna de ville ha miljoner och polisen fick inte tag på dem så allt gick som planerat så dem delade på pengarna och Ahmed Dul blev glad och gick och köpte sig ett hus i Unive. Men han kände sig fortfarande ensam. Under iden gick och Ahmed Dul blev jätte stark för han började på gymet . Ahmed Dul träffade nu en fin tjej. Dem föll för varandra direkt och dem gick hem till Ahmed Dul. De åt middag och kollade på en film. Deras relation höll ett tag tills hon gjorde slut för att han var för jobbig tyckte hon. Och då blev han helt ledsen. Så då bestämde han sig att börja äta Dåligt och lämnade de hälsosamma livet bakom sig. Han hade har kompisar som bor i Unive så han visste att det var fint där så de bestämde sig för att flytta ihop med sina vänner i en stor fin vila i Unive. Dem är tillsammans än idag och lever bästa livet i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till mycket roligare rp och kommer alltid spela för båda motparterna där med kommer det bli roligare för båda motparterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man måste spela för båda motparterna och behöver inte vinna hela tiden och ska göra det roligt för alla parter.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det

Tillbaka