Nekad GtaNerd | Medlem ansökning [Derbi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? glock$z#9598

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Ahmed Dul är en 28 år gammal man. Han är en snäll men ändå hetsig person av sig. När han var liten brukade han och hans pappa fiska, Ahmed tyckte att det var roligt att få fiska med sin pappa, dom brukade göra det varje fredag efter skolan. Hans mamma dog i en bil crash, han blev deprimerad när han fick höra det, han gråt sig själv till sömn varje dag. Hans pappa var väldigt ledsen med. Men Ahmed började på ett yrke som heter marja lisas. Han kände sig glad att äntligen kunde känna glädje. Hans pappa fick job på mekonomen och kunde känna glädje som Ahmed kunde, och dom lever än glada ut i sina liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bättre rp nu när jag kanske blir medlem, jag kan och bidra till roligare rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag gör så att båda scenarierna har kul.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det, och jag tänkte att det skulle vara roligt och testa. Det var det ska du veta!

Tillbaka