Nekad GtaNerd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: HEX:11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? GTAnerd#9598

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (49).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att wiliam valde att banna mig för min sjukt låg nivå och att jag c loggade under scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och bara stod där nere vid parkeringen och så såg jag en bil som förut hade dödat två poliser och då sa jag till folk på piren och då gick en grabb ut med en hunt kniv och höll i "shift + y" för att ta mig gissla och sedan klev han in i bilen där det satt 3 andra med masker , dem körde till ett parkerings hus och åkte längst up i parkerings huset och senare gick han som hade mig som gissla ut ur bilen samt dem andra 3 maskerande männen och gick up för en ramp som nu var högsta punkten på parkerings huset och han släppte mig så en annan av dem maskerade männen tog mig gissla med sin glock och vi stod där på kanten medans jag med min låga rp nivå sa bara jag vill inte dö i en normal torn som är suntförnuft samt han sa att du kommer få dö sedan han släppte mig så jag föll ner och när jag var i mitten av fallet så skrev jag spawnmenu i chatten och när jag spawna på piren såg jag en staff i chatten tagga mig så jag c loggade och senare såg folk på discord som sa kom support så gick jag in så blev jag av med min medlem roll och blev bannad i 15 dagar. Snälla ge mig en chans jag kommer aldrig göra om detta igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är ju ingen felaktig ban för jag c loggade och hade sjukt låg rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nu kollat på mina tidigare bans och såg att det är mest krim utan krim och har lärt mig mycket av dem och kommer aldrig göra om dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft mycket bättre rp och inte c logga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra om detta igen. ge mig en chans till snälla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka