Nekad GtaNerd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? GTAnerd#9598

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (49).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för min sjukt låg rp nivå plus att jag c loggade vilket är emot reglerna och kommer aldrig göra om detta igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag står där på piren så kommer en bil som ser bekant ut och när jag öppnade dörren till bilen så såg jag personer som hade dödat folk förut och tänkte säga till mina vänner som stod runt mig att det var dem som dödade poliserna på piren efter det gick en av dem ut och tog mig gissla med sin kniv och satte sig i bilen igen och börja åka till ett parkerings hus och åkte längst up på parkerings huset och alla gick ur bilen och riktade vapen mot mig och tvingade mig att gå upp för en ramp och sen tog någon mig gissla med en glock och gick up för rampen och jag hade inte suntförnuft så jag värna ej om mitt liv vilket är pinsamt och medans jag ramlade ner skev en admin i chatten och då blev jag rädd så jag gjorde först spawnmenu och c loggade därefter v1nne skrev i chatten och detta är ju både sjukt låg rp plus att jag inte hade suntförnuft det är så pinsamt så jag ber snälla ge mig en till chans på att förbättra mig kommer aldrig göra om något som detta igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban för jag hade ju både sjukt låg rp plus jag inte hade suntförnuft t.ex att inte värna om mitt liv, pinsamt e allt jag säger här! men vill gärna få en chans till

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ju haft sjukt mycket bättre rp och ha suntförnuft och inte c logga och värna om mitt liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag själv har lärt mig att aldrig mer c logga och kommer alltid ha suntförnuft och kommer alltid följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart. nu snälla ge min chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka