Nekad GtaNerd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? GTAnerd#9598

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (49).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för min sjukt låga rp nivå samt att jag inte hade suntförnuft om min karaktär som är t.ex att inte värna om sitt karaktärs liv och c loggade vilket är pinsamt som fan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på piren och såg en bil som jag hade sett tidigare den dagen så jag öppnade dörren av bilen och såg personer som jag tidigare hade sett döda två två konstaplar genom att hålla dem gissla och jag då sa jag till mina vänner som stod runt mig på piren och då gick en grabb ut med en kniv och höll den mot min hals och klev sedan in i bilen samt jag var tagen gissla senare åkte dem till ett parkerings hus och alla maskerade männen gick ur bilen och riktade pistol mot mig medan han med kniven släppte mig och lät mig gå up på en ramp som var högts uppe på parkerings huset samt en av maskerade männen tog mig som gissla med sitt vapen och gick nu längst up på rampen så att man kunde se marken och dem släppte ner mig för taket och medans jag ramlade ner så gjorde jag spawnmenu och samt c loggade efter jag såg admins i chatten och blev rädd för att jag kanske skulle bli bannad detta är väldigt jävla till och med sjukt pinsamt beteende och kommer aldrig göra om detta igen jag svär på mig själv!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ingen felaktig ban det är bara jag som nu vid detta scenario här hade sjukt låg rp nivå samt c loggade och inte följde reglerna men har nu läst på dem

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort mycket annorlunda t.ex att ha suntförnuft som att värna om min karaktärs liv och inte c logga och inte göra spawnmenu som jag aldrig kommer göra om jag svär på mig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har ju kollat igenom reglerna nu mycket nogare och denna ban har ju verkligen lärt mig att alltid följa reglerna!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! PS jag svär på mig själv jag har läst reglerna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka