Nekad GtaNerd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: Vet inte

Vad är din discord tagg? GTAnerd#9598

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (49).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staffsen valde att banna mig för att jag hade sjukt låg rp samt inte hade värnat om mitt liv och gjorde spawnmenu samtidigt c loggade och var en idiot helt enkelt och inte följde reglerna reglerna och detta är var pinsam

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på piren och såg en bil som såg bekant ut så jag öppnade dörren av bilen och såg några personer som jag tidigare hade sett döda två poliser och jag då sa jag till mina vänner som stod runt mig på piren och då gick en grabb ut med en stor kniv och höll den mot min hals och klev sedan in i bilen samt jag var tagen gissla senare åkte dem till ett parkerings hus och alla maskerade männen gick ur bilen och riktade mot mig medan han med kniven släppte mig och lät mig gå up på en ramp som var högts uppe på parkerings huset samt en av maskerade männen tog mig som gissla med sitt vapen och gick ännu högre up för rampen så att man kunde se marken och dem släppte ner mig för taket och medans jag ramlade ner så gjorde jag spawnmenu och samt c loggade efter jag såg admins i chatten och blev rädd för jag skulle bli bannad detta är väldigt jävla pinsamt beteende och kommer aldrig göra om detta igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban alls för att jag och hade så jävla sjukt låg rp nivå så ni var så bra staffs för att ni banna mig vet inte vad jag ens ska säga när jag tänker efter hur jävla dålig rp jag hade är helt jävla sjukt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ju kunna undvika denna ban på många sätt t.ex inte haft så sjukt dålig rp och inte c loggat och värna om mitt liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig många saker du t.ex att inte ha usel rp och om att värna om mitt liv och kommer aldrig mer göra om detta saker som jag har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka