Nekad GtaNerd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: Vet inte

Vad är din discord tagg? GTAnerd#9598

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (49).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staffsen valde att banna mig för att jag hade sjukt låg och dålig rp och att jag c loggade och inte värna om mitt liv så detta är fan pinsamt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en bil på piren som jag ville kolla vem det var som var inne i den bilen och jag öppnade dörren och såg att det var folk sen tidigare som hade dödat poliserna så jag sa till folk på piren att det var dem som hade dödat poliserna och då så gick någon ut med kniv och tog mig gissla med kniven och åkte sedan till ett parkerings hus och släppte mig så att jag ramlade ner från byggnaden och dog medans det så skrev jag spawnmenu och blev skit rädd för jag så staffs i chatten och c loggade och inte värna om mitt liv och detta är sjukt låg rp och pinsamt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var så pinsamt och göra detta så jag vet inte vad!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte vara sjukt jävla pinsamt dålig på att rpa och inte c logga och värna om mitt liv och ha mycket mycket bättre rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig c logga och kommer aldrig mer ha sjukt dålig rp och kommer alltid värna om mitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka