Nekad GtaNerd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: Vet inte

Vad är din discord tagg? GTAnerd#9598

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (49).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem valde att banna mig för att jag c loggade under ett scenario och hade oseriös rp och inte värna om mitt liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och blev kidnappad för jag snitchade till folk på piren om att det var dem som hade dödat poliserna och sen efter det gick en grabb ut ur bilen och tog mig med en kniv runt halsen och gick sedan in i bilen och körde iväg mot ett parkerings hus och sedan så släppte det mig av kanten av huset så jag ramlade ner sedan gjorde jag spawnmenu och c loggade för att jag inte vill förlora mina saker och det var helt fel av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för att jag hade oseriös rp och loggade under ett scenario vilket blir c loggning och värna ej om mitt liv så det är ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde undvika att c logga och värna om mitt liv och inte ha så dålig jävla rp helt enkelt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte logga under något scenario och kommer alltid försöka ha den bästa rpn jag kan, och inte ha dålig rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka