Nekad GtaNerd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: Vet inte

Vad är din discord tagg? GTAnerd#9598

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230206_151701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var en idiot och hade ingen serious rp och inte direkt värnade om min karaktärs liv och c loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och såg en random bil och jag ville checka vem som var där inne så jag höll inne alt och klickade samt på vänster knapp på musen och öppnade dems dör och då såg jag att det var folk sen tidigare scenario som hade dödat två poliser och efter det sa jag var det ni som dödade poliserna och typ 4 sekunder efter gick en person med mask ur bilen och tog mig som gissla med en kniv och körde iväg mot ett parkerings hus och sen åkte dem längst up medans jag hade en kniv mot mig, när vi var öppe på den högsta våningen så gick dem ur bilen samt jag hade kniven mot mig och så tog en person med vapen mig som gissla och gick mot en ramp och släppte mig så jag fall ner och dog medans jag fall så skrev jag spawnmenu i chatten och sedan blev jag rädd för jag såg att staffs såg det så att jag c loggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen var helt rätt men jag har ändå lärt mig en väldig viktig läxa och kommer aldrig göra så igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja du kommer inte riktigt ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde verkligen kunnat gjort det mycket annorlunda som att värna mer om mitt karaktärs liv och gjort mycket mycket mer roligare rp och bättre genom att göra det mer seriöst och inte göra spawnmenu och inte c logga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av denna ban, jag kommer nu alltid värna om mitt karaktärs liv och alltid försöka ha så rolig och seriös rp som det går och kommer aldrig mer c logga eller försöka komma bort från något scenario så här som jag gjorde idag någon annan gång!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka