Accepterad GT3an | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GT3an

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Bullen#8986

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Sobeh han är 27 år gammal. Han har många olika intressen som bilar, kläder och andra formella saker men han inriktar sig speciellt på vapen och konstruktionen av vapnet. Han har stor koll på vapen helt enkelt och han är fascinerad av dem. Han undersöker och tillverkar dem och är ofta inblandad i vapen handel. Om man har frågor om just vapen är han rätt person, annars så ser han ofta sig själv som en affärsman med stil och självförtroende som man borde se upp till. Han är även extremt bra på att övertala folk till olika handlingar och han kan ofta lära känna de han vill lära känna. Ali brukar oftast inte prata så mycket utan istället vara lite tillbaka dragen men inte blyg på något sätt utan tvärt om men han lyssnar hellre på konversationer än att delta i dem. Ali brukar röra sig med stil och engagera sig i att sticka ut från den vanliga "street" personen. Ali har alltid en plan vart han än är och han beger sig aldrig iväg utan ärende. Ali har som sagt extremt mycket självförtroende och han försöker sticka ut från det vanliga, han är även då som sagt en vapen fantast och inriktar sig i vapen. Något annat som gör så att Ali sticker ut från det vanliga är att han har en sjukdom som drabbar honom konstant, ibland har han prat-störningar och ibland så skakar han huvudet utan att tänka på det, nästan som tics. Han skäms över det och försöker dölja det så gott det går men det går inte så bra. Annars så har han haft en bra uppväxt med vänner och familj.

OBS! Denna ansökning är inte plagierad, det är min egenskrivna text och Jag har använt den innan och jag har skrivit den i andra ansökningar från både detta konto och andra konton som jag har använt innan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp inom krim rp och civil rp men det jag tänker är krim rp där jag kommer vara med och skapa många olika scenarion med många olika lösningar med en fokus på social rp där kontakt med andra gäng och bra relationer där man kan göra mycket affärer är viktigt samt mycket olika scenarion med polisen t.ex bankrån,butiksrån m.m

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär t.ex om jag gör ett butiksrån och sedan istället för att försöka dra därifrån med all kraft jag har så kanske jag krockar medvetet för att göra det till ett roligare scenario vilket sedan kan leda till mer scenarion i fängelset eller på vägen dit eller senare i tiden.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när den var ny uppstartad och hette Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka