Nekad GT3an | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GT3an

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064403795/

Ditt Hex-ID: 110000141cfcf53

Vad är din discord tagg? papa anomaly #8986

Vem var det som bannade dig? BizQ

Hur lång tid var din ban? permanent (Det var typ 1 år sedan nu jag blev bannad)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit bannad för korruption inom polisen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag hade tagit ut flera pistoler ur polisens förråd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag började slåss med en snubbe för min karaktär va full så då kom polisen och hittade 3 colts på mig,Sedan blir jag kallad till support och de berättar att de vet att jag har tagit ut en massa colts och sådant och det leder till att jag får en permaban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det Var 100% jag som gjorde fel för jag hade skrivit en Krimansökan som jag trodde/nästan va säker på att den skulle bli godkännd så jag tänkte ta med mig några guns till och börja mitt kriminella rp men jag var ju polis så jag visste att jag gjorde fel men gjorde det endå

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc när jag va ny och en krim utan krimroll när det var ett missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli och inte ta grejerna utan vänta tills min ansökan hade blivit svarad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag kommer inte göra om det ,Jag har lärt mig att jag ska vänta på svar på mina ansökningar och sköta mig ifrån nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka