- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 7
Ditt discord namn: gsp1312
Ditt Hex-ID: steam:110000147b68b37
Vad för typ av beslut gäller det? krim varning
Vem/vilka tog beslutet? berdan
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fear rpade.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte 100 procent felaktigt utan jag fearade men, jag anser att scenariot var skumt och skulle räknas som ogiltigt i fösta början. Jag blev vdmad pittad och rdmad av folk vi inte ens har krig med och det ledde till att jag bröt en regel. Sen hade jag planerat på att bli polis så jag kan ej pausa krim med 2 krimvarningar samt ska på semester snart och vill rpa lite innan jag drar!
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inge bevis
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:110000147b68b37
Vad för typ av beslut gäller det? krim varning
Vem/vilka tog beslutet? berdan
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fear rpade.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte 100 procent felaktigt utan jag fearade men, jag anser att scenariot var skumt och skulle räknas som ogiltigt i fösta början. Jag blev vdmad pittad och rdmad av folk vi inte ens har krig med och det ledde till att jag bröt en regel. Sen hade jag planerat på att bli polis så jag kan ej pausa krim med 2 krimvarningar samt ska på semester snart och vill rpa lite innan jag drar!
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inge bevis
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja