- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 7
Berätta vad som hände jag var i humane och jagade några personer, Min mamma säger till mig stäng av jag säger om fem min. Det går 15 min och vi är i en standoff. Min mamma står i bakrunden och stressar mig att stänga av. Så i ett sista försök så springer jag fram och försöker skjuta, seknuden jag dör så kommer min mamma och stänger av datan. Sedan så ligegr jag i sängen när jag får ett meddelande av zero. kom support resten kan vi alla jag kunde ej hoppa sen fick jag indraget.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Absolut, Jag gjorde det. det var mitt fel jag skulle tänkt igenom det en andra gång. Jag var stressad och min mamma stängde ba av åt mig. Men det är inga undan flykter jag kune backat ut och loggat ist.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag lärde mig att stressa aldrig beslut utan ta det säkra först. Jag ska alltid hoppa support spelar inegn roll hur olägligt till man sitter.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag är en genuin spelare och hade ingen avsikt att göra några regelbrott. Jag vill gärna tillbaka och hänga med mina vänner osv. Jag kommer sköta mig mer och ta lärdom från tidiagare händelser speciellt som denna!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar