Nekad GSP | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GSP

Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163411255/

Ditt Hex-ID: steam:110000147b68b37

Vad är din discord tagg? gsp1312

Vem var det som bannade dig? Berra

Bild på banmeddelande: {9128A1BC-686D-44F8-AFCF-6781ED6DFB9F}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fear rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart jagad av ett gäng som vi inte har konflikt med sen så började de skjuta jag hoppar ut blir vdmad så jag ramalr när jag sen kollar upp står han där med vapen rikatat mot mig jag väljer att skjuta istället för att rpa på att jag är rädd för hans vapen och därmed blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var EJ felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear tidigare men då tyckte jag det var fel denna gång vistte jag att jag gjorde fel och att staffen had erätt att banna mig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på att jag är rädd för vapen istället för att fear rpa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa på att man är rädd för vapen annars komemr det med konsekverser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka