Nekad gsjb07 | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gsjb07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199064403795/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Kowalski

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali sobeh han kommer från somalia och har flyttat till Sverige för att studera och skaffa vänner.Han är 21 år gammal och kan bli väldigt arg och har ett starkt temprament. Han gillar att springa och hänga med vänner. Hans bakrund är mörk och han pratar sällan om den.Ali har kommit lite på kant med att skaffa ett jobb så han gav sig in på lite kriminella kretsar där han känner att han ska fortsätta på eftersom att han har inset att vita pengar skaffar man svårare än svarta pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en person som går all in i mitt roleplay och jag vill utväckla mina möjligheter inom roleplay så att det blir roligare att RPa med både andra och mig skälv.Jag vet att jag kommer göra Unive rp roligare och mer spännande att spela om jag får möjligheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt För att jag är en person som går all in i mitt roleplay och jag vill utväckla mina möjligheter inom roleplay så att det blir roligare att RPa med både andra och mig skälv

Hur hittade du Unive? jag kollade runt på alla servrar och hittade unive och tänkte åh det här ser ut som en bra server.Pluss att jag har flera kompisar som spelar det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Främst att gå med i en mc klubb och vara med i spännande rp. Jag ser fram emot att se vad som kommer hända med Unive rp eftersom det är så populärt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen jag går all in på unive roleplay just nu och förmodligen kommer jag göra det ett tag frammåt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka