Accepterad Grxbbe- | Ansökan till Servervakt [Akam] [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GrebbeN

Icke Medlem
Meddelanden
767
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2005

Vad heter du på discord? Grxbbe-#5324

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På skoldagar är det mellan 20:00-23:00, mer ifall jag inte har träningar. På helger blir det runt 13:00-04:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 29 Januari

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla ett bättre öga på omgivningen så att alla sköter sig. Jag kommer även inte överanvända mina perms då jag hellre vill att folk blir bannade längre än 30min och kommer därför hoppa i support istället. Likadant med andra kommandons. Jag skulle även hjälpa till att höja RP nivån på spelarna med att ge de en ban/kick på 30min ifall de bryter mot regler och förhoppningsvis lär de sig i framtiden. Jag kommer se till så att folk som ligger döda i t.ex Torget eller spawnplatser blir ressade eftersom det inte är rimligt att folk ligger döda på allmäna platser. Angående bilar på motorvägen förstör allas RP. Det går inte att ha trafik på motorvägen då bilar står hej och vilt överallt. Därför kommer jag ta att DV bilarna för RPns skull. Orimligt att 10+ bilar står övergivna på motorvägarna, hade aldrig hänt IRL.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har känt en längre tid att servervakt inte är något jag vill men på senaste tiden har jag blivit lite småirriterad på folk i allmänheten. T.ex lall men framförallt copbait. Så fort folk ser poliser vill de bli jagade och det förstör vårt arbete rejält. Jag vill se till så att folk lär sig för sina misstag och att det går att reparera misstagen. Så största anledningen är pga lall och copbait men även omrimliga saker som bilar mitt i vägarna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan bidra genom att se till att folk sköter sig i omgivningen där jag befinner mig i, genom att kicka/svban och ifall jag tycker det är för mycket folk bryter mot kommer jag gå till support mer än vad jag gör nu. Genom att ge folk varningar som kick/svban så höjer man även RP nivån för förhoppningsvis lär de flesta sig hur man ska bete sig och vad regler är och därför tror jag att jag kan höja RPn med mina perms.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att detta är den enda servern jag kör på, jag är ofta aktiv på servern och jag kan ge oss av med lallare på servern. Är folk nya på servern och inom RP och man märker att de inte gör saker som VDM så passar mina perms perfekt att ge de en längre varning som svban och förklara för dem varför det blev så. Jag kommer även hjälpa de som är nya genom att lägga ner tiden att hjälpa dom inom RPn både socialt i spelet men även skriftligt i OOC.

Varför vill du bli servervakt? Som jag skrev innan är det det mesta just för lall, copbaiting, powergaming men också metagaming. Jag avskyr när folk powergamear, speciellt i biljakter med polisen. Både copbaiting och powergaming kan innehålla där då många kraschar och det börjar med copbaiting. Jag hade tagit mig ann ansvaret först och sedan hoppat support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper. Eftersom det är servervakt kan jag inte ha alla perms men jag kan: /svban [ID] [Anledning], /kick [ID], /toggleid, /dv, /revive [ID]. Det finns även perms för support+ där jag kan: /spec, /noclip, /sqlban, /sqlunban, /sqlsearch, /bring, /goto, /giveitem, /

Är du whitelistad på serven? Yessir

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag var bannad 1 gång pga RDM, Jag råkade komma till musen och slog till någon utanför polistationen och fick en ban men kontaktade Philip och berättade och blev unbannad efter 10min

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, hade jag gjort det hade jag inte fått ha Whitelist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka