Accepterad Grxbbe- | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GrebbeN

Icke Medlem
Meddelanden
767
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2005

Vad heter du på discord? Grxbbe-#5324

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar är det mellan 20:00-23:00 och på helger är det runt 12:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade hållit ett bättre öga på allmänheten i torget och runt om i hela staden. Många bryter mot regler och för att få en server att fungera bra så måste man följa reglerna. Jag hade även åkt runt på motorvägarna och dvat bort bilar så folk inte kraschar in i dem. T.ex poliser som har biljakter. Ser ofta att folk flyger 10 meter upp i luften för en motorcykel ligger nere på marken. Så jag hade hållit koll mycket i allmänheten och motorvägarna men jag hade också revivat folk som spawnar döda i spawnpunkter. Väldigt orealistiskt att folk ligger döda mitt i torget så hade revivat dem där. I skottscenarion hade jag dock inte revivat mig eller någon annan eftersom vi är i ett scenario och jag abusar perms då.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har känt en längre tid att servervakt inte är något jag vill men på senaste tiden har jag blivit lite småirriterad på folk i allmänheten. T.ex lall men framförallt copbait. Så fort folk ser poliser vill de bli jagade och det förstör vårt arbete rejält. Jag vill se till så att folk lär sig för sina misstag och att det går att reparera misstagen. Så största anledningen är pga lall och copbait men även omrimliga saker som bilar mitt i vägarna. Det var när jag var polis sen innan. Nu när jag är kriminell och man tar gisslor och hotar andra osv märker man att de bryter mot många regler såsom FearRP. Jag och en kompis skulle ta 2st gisslor och drog vapen på dem och dem började slå oss.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att hålla koll på folket i allmänheten och banna folk som lallar och beter sig dåligt genom att banna dem i 30minuter tror jag hade fungerat bra. De borde lära sig att inte göra det nästa gång och därför tror jag antigen att en kick eller en svban hade kunnat höja deras rp lite. Samtidigt kan de bli ledsna men jag tror att banna och kicka folk som bryter mot mindre regler hade påverkat stort. Även körningen i staden. Folk bryter mot det hela tiden fast det skrivs ut dagligen så att hålla koll i staden angående körning hade nog också påverkat rpn för Unive i helhet runte hela torget.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag är en aktiv spelare som rpar seriöst och är inne dagligen. Jag har tidigare erfarenheter inom perms och servervakt och jag vet vilka tillfällen folk ska bli bannade och kickade. Jag kommer även bidra till att höja rp nivån genom svban och kick. Ser jag lallare så svbannar jag dem direkt och förmodligen tar det till support.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna föra rpn i rätt riktning och vara med att bidra till en bättre rp inom hela servern. Jag strävar efter en seriös rp hela tiden och jag vill påverka det genom att svban eller kicka folk som bryter mot regler. Enligt mig tycker jag det är noll tolerans att lalla och bryta mot regler så jag vill få dem att förstå att dem inte ska göra det igen och genom det förmodligen höja rpn för dem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper. Eftersom det är servervakt kan jag inte ha alla perms men jag kan: /svban [ID] [Anledning], /kick [ID], /toggleid, /dv, /revive [ID]. Det finns även perms för support+ där jag kan: /spec, /noclip, /sqlban, /sqlunban, /sqlsearch, /bring, /goto, /giveitem, /

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag var bannad 1 gång pga RDM, Jag råkade komma till musen och slog till någon utanför polistationen och fick en ban men kontaktade Philip och berättade och blev unbannad efter 10min

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka