Nekad Gruset | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gruset

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198380374236/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Johansson

Vad är ditt discord namn? Gruset#9408

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Axel Jonsson och är 26 år gammal alltså född 1995. När Axel var liten var han med sin pappa mycket och skruvade på bilar och motorer. Så Axel är väldigt erfaren av bilar och motorer. Som liten vart Axel intresserad av både polis och räddningstjänsten yrket och Axels mål är att kunna få jobba med något av de i Framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag just vill bli medlem på Unive är för att jag vill RP:A på en hög och en seriös nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad som får mig intreserad av Unive är att det är bra RP och en väldigt seriös server.

Hur hittade du Unive? jag såg det på sociala medier.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att jag vill kunna få ett bra jobb och kunna hjälpa till i samhället. Som mitt mål är att kunna få jobb som polis då jag tycker polisyrket är väldigt kul och interessant.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som mitt mål är att kunna få jobb som polis då jag tycker polisyrket är väldigt kul och interessant.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka