Nekad Gruset | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gruset

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Gruset #9408

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Alexander Abrahamssom är en ung och driven man på 33 år som sedan liten drömt om att bli en polis. Alexander fick polis intresset redan vid första klass när polisen kom till hans skola och han blev helt inne att han ville bli polis. Alexander är en person med bra framförhållning och gör det som han blir tillsagd att göra, dvs han är inte en person som bara ger upp. Hans största dröm är att komma in på polishögskolan. Han kämpa väldigt hårt i skolan och va aldrig en person som va med i bråk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men bra personlighet bra rp och jag är jätte snäll jag kommer aldrig bryta mot reglerna och alltid föröka så alla har kul. Jag kommer inte vara dum mot folk som kör i den är servern och ni kommer nog tycka att jag gör bra rp för jag lallar inte, jag bryter inte mor reglerna, jag kan RPA bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenariot ska vara roligt på båda sidorna och båda sidorna ska få något ut ifrån det istället för att en sida bara gör saker som är bra för sig själva.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det via sociala medier, ex tik tok och youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka