Nekad Gruhn | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gruhn

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199005291581/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? mille#9409

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Lund är 56år gammal, han växte upp i göteborg med sin pappa och mamma, olof gillade båtar & bilar. Hans pappa var väldigt snäll han gillade och fixa fordon.
Hans mamma gillade och laga mat. Olof ville hjälpa till mycket hemma. Sedan 15 års ålder så har han mekkat med bilar med sin pappa sedan sålde dom bilarna. Idag gillar olof att vara med vänner och skaffa nya vänner
olof gillar oxå båtar och bilar hans dröm är att äga en stor yacht.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelist för jag har bra erfarenheter inom RP och jag kan alla grundregler
Jag kommer också bidra till bra RP på server och bra scenarion.
och enligt mig själv har jag en seriös och hyffsat hög RP nivå och jag håller mig till reglerna

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist för jag vill bli en del av gemenskapen som whitelist och inte begränsad som icke whitelist. Jag vill också bli whitelist för att då kan jag söka dom jobben som är i behov av spelare med whitelistoch därmed göra något jobb mer aktivt. Jag vill också ha whitelist för då kan jag utveckla mitt RP bättre och för att jag tycker Unive är bäst och mest seriös

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla min RP, och utveckla min karaktär. och jag vill ha roligt och seriöst

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu spelar jag bara på Unive

Tillbaka