Nekad Gruhn | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gruhn

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199005291581/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? mille#9409

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Lund är 56år gammal, han växte upp i göteborg med sin pappa och mamma, olof gillade båtar & bilar. Hans pappa var väldigt snäll han gillade och fixa fordon.
Hans mamma gillade och laga mat. Olof ville hjälpa till mycket hemma. Sedan 15 års ålder så har han mekkat med bilar med sin pappa sedan sålde dom bilarna. Idag gillar olof att vara med vänner och skaffa nya vänner
olof gillar oxå båtar och bilar hans dröm är att äga en stor yacht.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha whitelist för att enligt mig har jag hyffsat hög rp nivå och spelar seriöst & för att då kan jag söka dom jobben som är i behov av spelare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker servern har väldig seriös RP och för att ha roligt med folk som rollspelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kull men också ta det seriöst för annars kan jag förstöra någon annans rollspelande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu spelar jag bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka