Accepterad growmaster05 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

growmaster05

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Användarnamn: growmaster05

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874177583/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? GrowMaster_YT

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är en en man som har varit i denna staden länge och som vet mycket om den mörka sidan av staden. Han har varit med om allt. allt från skottlåsningar till Rån. Meningen med min karaktär är att han och hans gäng ska bli de största i staden ( mafia vis ) och göra massor med stora slag och vara en proffisionell maffia.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är riktigt angagerad i min roleplay och att jag tar min roll på fullaste allvar och att jag har spelat på denna serven ett långt tag och jag vet det mesta vad man får och inte göra. Och att jag går nästan aldrig ut ut min roll oavsätt om det kan vara det svåraste att förklara i karaktär så håller jag ihop.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ta min roleplay till next level. att jag kan göra allt från att skaffa whitelistade gäng till att bli chef på olika företag och att jag ska kunna roleplaya mer med en whitelist som ger mig mer angagemang till att gå in extra mycket i min roll

Hur många timmar har du på FiveM? 138 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag kollade efter en server med mina kompisar och jag testa multistaden och jag blev kär direkt för så mycket folk det var i serven och då roleplaya jag jätte mycket och jag hade så kul

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja det har jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka