growmaster05 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

growmaster05

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Användarnamn: growmaster05

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874177583/

Vad är din discord tagg? GrowMaster_YT#3700

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag blev bannad för att jag började slå en admin flera antal gånger

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde delvis fel för att jag slog en admin flertal gånger, men jag gjorde det för att jag misförstog situationen. Det gick till såhär att jag hörde en skottlossning och jag och min kompis gick ut for att kolla vad som hände. och sedan såg vi den här adminen som blev jagad av polisen. så vi ville hjälpa polisen så vi åkte in i honom och gick ut och sen slog kanske två slag för att göra han medvetslösa så att polisen kunde ta fast honom men då så blev vi bannade i en hel VECKA! :(

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. jag har inte varit avstängd på det viset förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag skulle kunnat bara ignorera hela situationen och bara fortsätta med det vi gjorde, som var att hämta våran bil från bärgaren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska analysera situationen men och inte blanda mig andras problem

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka