Accepterad growmaster05 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

growmaster05

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Användarnamn: growmaster05

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874177583/

Vad är din discord tagg? GrowMaster_YT#3700

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag blev bannad för att jag slogs vid greenzone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde delvis fel för att jag hög någon vid greenzone men det var för att de var tre personer som attackera mig och jag ville inte förlora alla mina saker som t.ex kniv som är riktigt svårt just nu efter pablos flytt. jag var där och de börja bara attackera mig och jag ville inte döda någon först. jag ville bara skrämma de. men de fortsatt att mata slag på mig och det hände förut att jag blev nerslagen flera gånger där vid bilfirman men inget hände de så jag trodde att det var utanför greenzonen.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja det har jag bara en gång. Det gick till att jag råka slå en admin för ingen anledning men det har jag förklarat och fixat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit de döda mig och ta mina saker eller springa därifån fast de var tre pers

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska bara låta folk döda mig om det är ens vid närheten av en greenzone eller att springa därifrån

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka