Nekad growmaster05 | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

growmaster05

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2005

Vad heter du på discord? GrowMaster_YT#3700

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4+ månader

Hur många timmar har du på Multistaden? 500 timmar

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag skulle tillföra med mycket positiv rp och bra scenarion på servern. På det sättet att jag är en erfaren rpare och som kan rpa på allt trots alla motgångar jag kan plötsligt stöta på. Jag gör KREATIVA och roliga scenarion som alltid har hög rp i dem. Jag får massor med beröm för min och mina kamraters rp. (Gällande polis scenarion och gäng kriminalitet och allmän rp generellt) Jag är en röst om blir hörd på det sättet att jag är speciell och ger folk en bättre- och mer underhållande tid på serven där de blir mer motiverade till att rpa mer seriöst och leva in i sin karaktär mer. Och så är jag en riktigt bra rpare generellt som alltid vill utvecklas och jag tycker detta är min chans att ta det till nästa nivå.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Det finns tusentals olika skillnader man kan göra för att få sin karaktär helt motsatt som sin första. Här ska jag rabbla upp några exempel som är riktigt användbara och som jag kommer göra för att få så hög rp nivå som möjligt. Man ska ha annan bakgrund och personlighet. Det vill säga med röst och klädstil och hårstil osv. Man ska inte veta någon som han har kontakt med i sin tidigare karaktär där et blir meta gaming om man gör det. Man ska inte känna någon och ha en helt annan personlighet och utrycka sig på ett annat sätt och inte göra samma beslut som man skulle gjort på sin andra karaktär. Det vill säga med att man ska ha ett annat tankesätt. Och det gör rpn mycket bättre.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? För att jag är en erfaren rpare som är riktigt kreativ och rolig. Jag är inte bara en person som gör rpandet något man uppskattar att man spenderar sin tid för. Jag är också riktigt bra på rp. Jag får varje dag flertals med credd om bra scenarion jag har gjort och hur hög rp jag har osv. Jag är en person som får sin röst hörd på det sättet att jag är speciell och ger folk en bättre och mer underhållande tid på serven där de blir mer motiverade till att rpa mer seriöst. Jag är riktigt erfaren på den slags rp jag har gjort nu i 2+ månader och vill ha detta för att kunna utveckla mig ännu mer. På det sättet att jag får en chans att kunna rpa med en annan synvinkel på det hela "scenariot" och få en helt annan slags rp "värld" där jag har flera möjligheter att kunna rpa mig med och utveckla. Och så skulle det vara riktigt underhållande för många på servern. Både ingame och på Youtube där jag lägger ut saker och jag tror att folk skulle bli glada om de fick se mig med min höga rp. Rpa på ett annat sätt än (i nuläget kriminell)

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För att jag vill få en annan synvinkel på det hela med rp och utveckla och ge både folk som spelar och hela servern generellt en bättre och mer underhållande stund och tid på att rpa. Jag vill kunna rpa som t.ex Polis fast jag har en annan karaktär som kriminell. Och det är en väldigt svår utmaning men det är det jag strävar efter för att jag är så ivrig efter att utvecklas och det har tagit mig långt genom rp och jag vill testa på annat för att jag tycker att det kommer att uppskattas. Och jag tycker det är riktig tråkig kriminell rp för tillfället där vi försöker göra stora rp scenarion med hög rp och de bara förstörs. Så vill gå en annan väg gällande rp och jag tror om jag blir polis så kommer rpn att bli mycket högre osv. Om jag fick dubbelarbetare så skulle jag kunna visa på mina youtube videos en annan slags rp än krimminell på Multistaden och det tror jag skulle uppskattas. Jag hoppas verkligen att jag från dubbelarbetare. Kan inte beskriva hur mycket det betyder med bara ord.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag eftersom jag har spelat här så länge och gått igenom mycket gällande rp. I början av min rp karriär så blev jag bannad då och då där det var typ t.ex failrp eller powergaming. Men på sistone har jag inte bglivit bannad. Min senaste var av Eprox där det var en felaktig för att det var dsynch. Och den näst senaste var för 1? månad sen där den var rätt men ett missförstånd. Jag har lärt mig mcyket från alla mina bans där jag inte gör om de och blir bättre på rp efter varje och utvecklas och lär mig ifrån dem.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja det har jag verkligen. Detta är en väldigt stor grej för många på serven och jag märker att det är viktigt för de, lika viktigt som det är för mig. Folk säger att man måste skriva en "bok" eller "10 000" ord osv. Men jag tycker att så länge jag berättar sanning och är ärlig och äger mina åsikter och är "ren" och inte ljuger för att se bra ut osv. Så är jag nöjd och är stolt över det jag har berättat här till er. Det med att jag kan förlora vid bans har jag full förståelse för. För att få folk ta detta på mer allvar och mer seriösa så är detta ett perfekt system där man ska få ett riktigt hårt straff om man inte tar det seriöst. Riktigt bra system.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Jag är riktigt glad för att jag har fått spela här och blivit så varmt välkommen av det hela omtänksamma staff teamet, inklusive ägare. Det är en av de saker varför jag har aldrig tröttnat här och så det gö goda communityt. ÄR riktigt tackasam att ni förösker alltid att förbättra servern med uppdatertaingar och frågar hela tiden vad vi (medlemmar) av servern tycker. Det gör det bara ännu bättre. Tack för min ansökan och jag hoppas att ni väljer de personer som verkligen förtjänar denna roll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka