Nekad Groovy200 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Groovy200

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? Thicc boi

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Thicc boi

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Keta schlajf och flyttade hit för ett bättre liv åt hans familj han fick veta om denna stad genom hans släkt som bor här. Skulle beskriva han som en familjeman med positiv syn på livet. Är ganska tillbakadragen person men i rätt scenario så kan han mjukna upp lite. Har ett motto i livet vilket är peace, love and fredoom våld hör inte hemma i denna värld. På fritiden så brukar han fiska med sin son för det mesta, går ut väldigt sällan. utöver det så spenderar han mest tid med familjen och vänner. spelar ingen roll vilken aktivitet han gör så länge han är med rätt personer så kan allting vara roligt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kan bidra med RP och gör mitt bästa för att aldrig bryta karaktär. om någon bryter mot regler eller uppför sig olämpligt så rapporterar jag det direkt. självklart som en medlem på servern så kommer jag bidra till samhället och skapa nya kontakter. Bidrar även till en vänlig miljö där alla känner sig välkomna och inkluderade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Brukar försöka utveckla min karaktär under spelets gång så personligheten ändras beroende på vad karaktären utsätts för. Detta brukar skapa en mer levande och intressant karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag är villig att ge upp mina personliga drifter/begär för att utveckla storyn eller scenariot

Hur hittade du Unive? har kompisar som spelar har även sett det på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka