Nekad gronsaker nya | Ban Överklagan [G1ory]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker nya

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014132111/

Ditt Hex-ID: steam:11000016000db88

Vad är din discord tagg? gronsaker

Vem var det som bannade dig? g1ory

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-11 180906.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom att det är lalligt att göra till rösten när man rpar och jag trodde man skulle ha en unik karaktär men vilket jag hade fel verkar det som eftersom att jag gjorde till min röst utanför ett gänghus när jag bad om förlåtelse då blev jag bannad vilket jag tycker är väldigt tråkigt då jag försökte ha en unik karaktär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit min vän till sjukhuset sen skulle jag åka till ett gäng och be om förlåtelse när jag sätter mig med händerna på huvudet för at dem ska komma ut och lyssna på vad jag har att säga och vissa att jag inte är något hot utan bara vill prata med dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FElaktig då jag hade en unik karaktär men annar att man tydligen inte ska ha det längre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blvivt bannad för jag kalla ett barn busunge har aldrig mer gjort om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft en tråkig karaktär och inte ens rpat med dem utan bara låta mina vänenr sjukta mot dem ist för det är det som verkar prioteras att skjuta enligt g1ory.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ha en tråkig karaktär

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka