Accepterad Gronk | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gronk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ItIsAllSoTiresome/

Vad är ditt namn i verkligheten? Richard

Vad är ditt discord namn? SSoHpkc#1916

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ursprungligen ifrån amerika. Nyligen har han flyttat till Unive i jakt efter ett bättre liv för sina bröder och sig själv och en koppling tillbaka till sina rötter då hans morsa är ifrån Unive. Han är kall blodig och kalkylerad. Han lever för adrenalin kicken av att begå brott. Han är stort intresserad i fordon också och kan också uppfylla sitt behov av en adrenalin kick genom fordon. Anser också att hålla sig i form och alltid bli starkare är viktigt, och vägrar visa svaghet framför någon som han inte håller sig nära.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med ett flertal scenarion nästan varje dag och försöka bli en stapel inom gemenskapen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Unive är den bästa servern i min åsikt, alla mina vänner spelar på unive, och jag har varit med ända sen multistaden dagarna och det var några av dom roligaste minnena jag har i FiveM.

Hur hittade du Unive? Jag och mina polare hoppade runt och letade efter svenska RP servrar när vi hittade multistaden och gillade vad vi var med om.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa bra rp scenarion och ha kul medans jag gör det, inte bara för mig själv, men för alla inblandade eller dom som kollar på från utsidan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka