- Meddelanden
- 244
- Reaction score
- 110
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/grogge
Ditt Hex-ID: 1100001182b68f9
Vad är din discord tagg? Grogs#1101
Vem var det som bannade dig? Snygging Marja-Lisa från bilfirman...
Hur lång tid var din ban? Klacksko.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/575711948117770260/999758469596979220/unknown.png
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bannen är felaktig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hjälpte Göran (NPC-uppdrag) och när jag skulle få pengarna så fick jag en klackskoban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag ej gjorde något som bryter mot reglerna.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på riktigt 1 gång, men har fått en del felaktiga bans som jag har löst i support. Det var när jag nyss börjat RPa och inte förstod hur det gick till, Network19 skulle råna en bank och han tog mig som gissla och jag bara stod och runkade under bankrånet. Efter detta började jag RPa seriöst.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt så är dden felaktig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.
Ditt Hex-ID: 1100001182b68f9
Vad är din discord tagg? Grogs#1101
Vem var det som bannade dig? Snygging Marja-Lisa från bilfirman...
Hur lång tid var din ban? Klacksko.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/575711948117770260/999758469596979220/unknown.png
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bannen är felaktig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hjälpte Göran (NPC-uppdrag) och när jag skulle få pengarna så fick jag en klackskoban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag ej gjorde något som bryter mot reglerna.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på riktigt 1 gång, men har fått en del felaktiga bans som jag har löst i support. Det var när jag nyss börjat RPa och inte förstod hur det gick till, Network19 skulle råna en bank och han tog mig som gissla och jag bara stod och runkade under bankrånet. Efter detta började jag RPa seriöst.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt så är dden felaktig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.