Accepterad Groggen | Medlem ansökning [Baban1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Groggen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? karinsillstrom

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lenny Kustland och han är född i Uddevalla år 1998- Lenny var ensam barn och hans föräldrar var skilda och hans uppväxt var tuff, han hade inte många kompisar utom hans vän Tilly, Tilly var en tjej som Lenny var intresserad av i många år. Han gick i en rikemans skola, fast alla hatade honom där. Vardagligen så blev han nedslagen av hans mobbare Glenn Morgansson, Glenn var en stor och muskulös karl, han fick alla tjejer, medan Lenny bara fick vackra Tilly. Lenny var dock nöjd med sin barndom eftersom han älskade Tilly mer än någon annan tjej i världen. Lenny var väldigt intresserad av motorer i tidig ålder då hans farsa höll på med motorer och han ägde en Chevrolet Nova SS -70, en Volvo 244 GL -80 och en Chevrolet Bel-Air -56 som alla tyvärr blev skrotad efter farsans död år 2015.

Hans morsa var alkoholist och drogmissbrukare, hon hade inte vårdnaden över Lenny och hon fick heller inte träffa Lenny. Men hon kom och hälsade på honom ändå, men en dag fick socialtjänsten reda på att hon hade hälsat på Lenny medan hon hade besöksförbud, så de skickade polis hem till Lennys Mamma och hon hamnade i häktet, i häktet tog tyvärr Lennys mamma självmord.

Lenny är en väldigt stark karaktär för han har gått igenom mycket i sitt liv, men han är nöjd att han har sin älskade Tilly och sina barn. Lennys framtidsplaner är att bli framgångsrik och göra sina föräldrar stolta, han vill också att Tilly och hans barn så leva ett så bra liv som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög RP-nivå med minnesvärda scenarion som folk kommer titta tillbaka på och flera gånger och tycka att man hade det riktigt roligt medan man spelade FiveM, jag kommer också bidra med en trevlig miljö på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska själv tjäna på alla scenarion som man är med i och att motparten ska få vinna scenarion också, eftersom att vill man vinna alla scenarion själv så går det emot regeln Powergaming, då man inte får spela för makt på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna noga, Powergaming har två delar, ena är att man inte ska spela endast för att man ska få makt och den andra är att ifall man krockar i 200 km/h ska man inte bara springa ut ur bilen och gå som om inget har hänt. VDM Vehicle Deathmatch, det innebär att man inte får använda sitt bil som ett vapen. Copbait, det innebär att du inte får ta uppmärksamheten från en polis enbart för att du vill att de ska jaga dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet, eftersom jag har spelat på Unive i 3 år, jag har gått lite till och ifrån med rollspelandet på servern, så det här är inte min första gång som jag söker medlemskap.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inget mer att tillägga!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka