Accepterad grodan163 | Medlem ansökning [23 savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grodan163

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199222499904/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Svensson

Vad är ditt discord namn? Grodan163#3276

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Abdul och har en bror som heter Mustafa Abdul, Abdi är 20 år gammal och hans bror är 25. Abdi har alltid stört sig på att hans bror var större än honom vid alla tillfällen och då kände Abdi sig förminskad... Alltså när han fick köra moped så fick hans stora bror göra det tidigare och Abdi hade ett jättestort intresse för mopeder och motorer. I ungefär 17 års åldern märke Abdi att Mustafa hade gjort sin första kriminella grej och snattat på Coop och då tänkte Abdi att det inte var så svårt och blev mer insatt i kriminaliteten. Det gick otroligt bra för hans bror, han hade den nyaste telefonen och dyra klockor runt armen. Men en dag så kommer Abdi hem och märker att stämningen inte är som det ska, han tar snabbt upp telefonen och ringer till Mustafa MEN ingen svarar. Abdi blir fundersam för Mustafa ska vara hemma vid denna tiden tänker Abdi. Sedan ringer telefonen och det är en mörk röst som säger att: VI HAR MUSTAFA, KOM TILL ÖRESUNDSVÄGEN 3 NU! Abdi rusar ut i hallen och springer snabbt dit, när han kommit fram set han sin brorsa sitta fastbunden i en stor och två stora män som var beväpnade med tunga vapen. Abdi blir rädd men just då säger en av dem stora männen: Berätta allt och Abdi förstår ingenting och då börjar mannen rikta mot Mustafas huvud och upprepar: BERÄTTA ALLT! Vadå säger Abdi. Därefter skjuter en av männen Mustafa rakt i huvudet, och Abdi ser detta och bara börjar springa allt vad han har därifrån. Så kortfattat kan man säga att han såg sin bror bli skjuten och efter denna händelse har Abdi varit traumatiserad resten av livet och bara fortsatt med kriminaliteten. Nu känner Abdi att han är redo att flytta till den ny stad för han måste bli av med sin depression, han står nu på flygplatsen och väntar på att få flyga till staden: unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har hört att unive har en otroligt hög RP nivå som jag känner att jag klarar av, jag kommer bidra med hög och extremt utvecklad RP här på unive. Jag har också hört att ni ska ha bra grejer på servern alltså scripts och detta låter otroligt spännande. Jag vet att jag har den RPn som behövs här på unive Roleplay och därmed tycker jag att det passade bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med utvecklad RP och utveckla motpartnern och min rp nivå samt kan jag bidra med utvecklade scenario och roliga scenario för båda sidorna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man själv måste inte hela tiden vinna scenen och ibland kan man låta andra vinna den om det tillexempel en händelse/race eller vad som hälst men man får vi såklart vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? jag fick höra om att unive hade bra rp ab ett par vänner och de gjorde att jag ville testa på den och avgöra själv hur bra den är och har gjort det nu och tycker den är skit bra

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unvie!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka