Nekad grodan163. | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grodan163.

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199784570626/

Ditt Hex-ID: : steam:11000016cbcaf02

Vad är din discord tagg? grodan163

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 223514.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? står att jag campar utanför gänghus fast jag inte gjorde jag stod på avstånd (bra avstånd) och när jag kör förbi igen blirm jag bannad jag tänkte inte åka utanför för o vänta på dem jag skulle den vägen o då blev de att jag åkte förbi

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod med en mitt gäng har allians me och då säger han att han ska åka hem och då säger jag att jag kommer strax men att jag ska ta en annan väg och då åker jag förbi syndic och direkt efter blir jag bannad
( känner dem som bor där så har varit o snackat me dem då jag e vän me några stycken )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det va en felaktig ban då jag inte väntade utanför , körde förbi

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad sist för ungeför 2 år sen och då har de bara varit små ban och då har ja oftast inte gjort om de jag blivit bannad för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte befinna mig alls inom deras område och istället forsätt köra hem med han jag stod med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vistas i närheten av andras gäng hus

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Oärlig i din överklagan, såg dig åka runt/förbi ganska många gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka