Nekad Grodan12376 | Medlem ansökning [HenSi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan12376

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 1445612103 fatta inte va de va men det jag la in va koden så man kan adda mig på steam

Vad är ditt namn i verkligheten? Max reinfeldt

Vad är ditt discord namn? max1275#2255

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Den ska handla om en kille som inte har nån familj får ryck som kan slå till nån o gubben ska va dum i huvudet typ han heter Liam andersson o hans födelsedag är 1999-21-01 o han är en kille som kommer va kriminell men sen kommer nåt hända med han o då kommer han börja jobba för polisen o försöka bli en agent. vet inte exakt mer men kommer nog va exakt såhär o hans dröm e att bli rik men när han e kriminell så kommer han hålla på med rån vapen droger sen kommer han sluta sen kommer han försöka bli polis för han kommer vilja hjälpa folk han vill också skaffa familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har en bra rp nivå o kommer lägga all tid på det o bli bättre utvecklas o för att kunna ha roligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Japp jag kan hjälpa till med nåt om de behövs hjälp kan jag såklart försöka hjälpa 3er.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man gör så allt blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis i skolan om det o tyckte det lätt roligt så jag började att kolla mycket på youtube om er o vissa som la ut så sen skaffa jag en data o började o nu sitter jag här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka