Accepterad Grodan. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan.

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
606
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? grodan. / Grodan#5833

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Pettersson, han är 26 år gammal och lever det kriminella livet. Trots att han hade potential att långt med fotbollen, drogs han in i kriminaliteten på grund av sina kompisar. Han ville lämna den vängruppen tidigt, men puttade fram det lite och sa "jag gör det sen". Men det slutade med att det var försent. Han växte upp i Södertälje, där han som tonåring började smått med mindre stölder och snatterier som sedan gick över till grova brott såsom vapenbrott, rån, och mycket annat. Han är med i Original Gangsters och håller en ledande roll i gänget. Hans tid med familjen var inte den bästa, och han växte upp utan stöd eller kärlek från nära och kära. Det var denna brist på stöd och vägledning som delvis drev honom till att vänta med att ta sig ur vängruppen, som i slutändan drev honom in i kriminaliteten. Han har dock efter flertalet år i det kriminella livet börjat känna sig hemma och ångrar inte att han tagit sig in i det livet han nu lever. Han har många kontakter som hjälper han och hans familj om det behövs. Han har även många fiender som vill honom illa, men det har han nu vant sig med och kan ändå leva livet utan stress och oro över att mista livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med god och social RP, utföra scenarion så att det gynnar båda parterna och inte RPa för makt och pengar (där det går över till PWG)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda parterna ska få det roligt. Ett exempel kan vara under rån, att man tar ett lite mer udda fordon som kanske inte går lika fort så att polisen får en chans att hinna med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstår reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på servern sedan 2022.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? N/A

Vidare till muntlig intervju, kom ihåg att du har 48 timmar på dig innan din ansökan automatiskt nekas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka