Accepterad Grodan | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030643073

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel.

Vad är ditt discord namn? Grodan#3025

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Han heter Hans Lindberg och är bror till Hasse Lindberg. Hans är född 1997 och är storebror till Hasse, Hasse skjöt sig själv i huvudet i december. Sedan dess har Hans sörjt.

Hans är väldigt snäll och han har tidigare jobbat på Qpark. Han var då mycket lycklig.

Hans är en väldigt trevlig person som älskar mat. Favorit maten är kålsoppa med stuvade bönor, man blir lite gasig i magen av den men vad gör det!
Hans uppväxt var bra och han bodde på en liten bondgård i småland. De hade får, grisar och kor på gården. Stures favorit djur var en gris som hette Kurt, den var snäll och Sture gav alltid Kurt lite godis.
Hans högsta önskan är att köpa en Kabinenroller. Den är riktigt cool tycker han.
Favoritfärger är blå och gul. För att det passar ihop.

Hans stora intresse är att rita. Han är väldigt duktig på det och ritar väldigt detaljerat och bra. Han har t.ex. ritat av en fågel, en Ford Focus och massor med mer. Alla är lika detaljerade, han blandar färger väldigt bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag använder mycket suntförnuft i mitt rollspel. jag spelar inte för makt och pengar. jag har över 1000h timmar på FiveM rollspel. det visar mina erfarenheter och att jag är en bra rpare. Jag har som sagt spelat ganska mycket rollspel och vet vad man ska och inte göra. jag spelar också efter social rp vilket är ganska viktigt enligt mig. jag vet era regler och förstår de till 100%. jag har också rpat som det mesta här på Unive, kriminell, polis, falck, sjukvården, marja-lisas, saras och vianor. jag gillar också inte lall! Jag har på senare tid av min upplevelse på servern märkt en grov ökning av suntförnuft och faktiskt bra rpare, vilket är skitkul! Jag känner då att jag har lusten att komma tillbaka till servern efter en liten paus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att leva mig in i scenarion och därför blir scenarion då oftast mer verkliga. Även en stabil rollspelsnivå med mycket förnuft från mig. Jag kommer också försöka bidra med mycket glädje samt skratt. jag kommer komma med förslag för framtida förändringar ändringar på servern. Om jag ser någon runt om mig göra ett regelbrott så kommer jag omedelbart rapportera detta till staffs då det är min skyldighet som spelare att göra det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska spela för att de andra medlemmarna i scenariot ska vinna.

Hur hittade du Unive? Spelat här tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka