Accepterad Grodan | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030643073/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Grodan #3025

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Lindberg och är 22 år gammal. Hasses mamma dog när han va 4 och hans pappa var ingen trevlig man varje gång Hasse missade en läxa, glömde att göra olika sysslor hemma som t.ex. plocka ut diskmaskinen så blev hans pappa vrål arg och slog Hasse.
Hasse är väldigt intresserad av bilar, gammla muskelbilar, snygga sportbilar allt.
Det han vill här i denna stad det är att få ett bra och roligt jobb där han får prata med massa olika människor, skaffa nya vänner och kollergor, äta god mat, köpa bilar. Helt enkelt massa grejer.
Hasse är väldigt snäll och pratsam, han har dock ett ryggproblem och måste då gå med käpp.
Det som är Hasse favorit grej här i livet det är nog att umgås med massa vänner osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill ju självklart få ett bra jobb, tillgång till både twitter och blocket, sen kommer jag också att bidra med mitt bra och roliga rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? RP nivån på Unive är väldigt hög och det gillar jag, de flesta är trevliga och man kan hitta nya vänner. Det finns många bilar man kan köpa, modifera och bli nöjd med sin bil och känna sig stolt att åka runt i.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har en väldigt bra rp nivå och ett stort spelarantal. Detta är väldigt bra och därför vill jag uttöka detta.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar. Som ville att jag skulle testa och det var väldigt roligt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rp så mycket som möjligt och komma upp i en bättre rp nivå, skaffa nya vänner, bidra med mitt bra rp helt enkelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill köpa massa olika och coola bilar som jag kan få glida runt i. Få jobb på t.ex. vianor, autoexperten eller något annat.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka