Accepterad Grodan | Medlem ansökning [Boris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030643073

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel.

Vad är ditt discord namn? Grodan #3025

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Birk Doftare, han är 35 år gammal och är en kristen man, gud är väldigt viktig för birk. Birk gillar allt som är kristet och försöker alltid göra gud nöjd.
Birk har massa vänner, t.ex. sin bby Sven-Eric sumonsson. Han söker nya snälla vänner.
På fritiden brukar birk sitta I sitt hus framför ett kors och be, han spelar också brännboll med kompisar nu på sommaren.
Birk är intresserad utav fordon och han har varit personal ansvarig på Falck, han hade då massa trevliga kollegor som Sven-Eric, Emil, Oskar och Pablo. Han kommer söka till Falck för meko är usch!
Birk gillar bilar och brukar stå på piren och byta/sälja fordon.
Birk har har lätt för att hålla tillbaka känslor, att bli arg är det birk oftast kan hålla tillbaka. För det mesta är han snäll och trevlig. Han vill att alla i hans omgivning ska ha kul!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat länge som olika roller, jag har rpat som kriminell polis, Falck, trygghansa, Taxi, Sjukvården och vianor på unive. Jag har också varit medlemskap ansvarig under en ganska lång tid. Jag gillar inte lall och jag har så mycket suntförnuft tänk som möjligt. Jag vet alla grundregler och följer de. Jag är trevlig och vill att alla runt om kring mig som rpar ska ha kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rp, rolig rp, mycket suntförnuft, roliga scenarion och att

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. om man gjort butiksrån och man glömt handskar kan man för ett roligare scenario T.ex. skriva en "/me mina fingeravtryck" och att då inte spela för att jag ska vinna scenariot utan att den andra delen ska kunna vinna

Hur hittade du Unive? Igenom streams förra sommaren!

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka