Nekad Grodan | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🦅Falck

Vad heter du IRL? Axel

Vad heter du på discord? Grodan #3025

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Har nyss blivit medlem igen, men jag började på Unive för ett år sedan ungefär och spelade till efter Jullovet typ. tog sedan en paus och kommit tillbaka nu!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att försöka strukturera upp det så gott det går, det jag kommer kolla på är aktivitet, rp-nivå och beteende/kundbemötande. jag kommer ha krav som anställd att man ska använda /me och emotes. detta anser jag är viktigt, det är något litet men som faktiskt gör väldigt mycket. jag kommer aktivt rekrytera nya för att få så mycket aktivitet och kunder som möjligt. när det är vi anställt nya så kommer jag ha en liten introduktion för dem om hur man kan göra och hur allt fungerar. är det någon som har förslag angående yrket så kommer jag vidare meddela till jobb ansvariga så förslaget förhoppningsvis används. jag kommer försöka ha möten så ofta det går. kommer vara strikt med de som är korrupta och ger ut kompispriser, kommer genast ta åtgärder då det är ett ganska grovt regelbrott enligt mig. kommer inte anställa vem som helst utan kommer leta efter dem som är aktiva, har bra rp-nivå, kan använda /me och emotes samt har bra kundbemötande. kommer ofta skicka ut i discorden att vi söker anställda. jag kommer försöka utveckla Falck som företag så gott det går, med ekonomin, anställda och kundbemötande, kort sagt jag vill ha det så realistiskt som möjligt. vill att de som jobbar på Falck jobbar för att de vill och för att de tycker är kul, inte för att de känner att de måste eller är tvungna. Jag kommer ha väldigt mycket ordning och reda på arbetsplatsen. Jag kommer ha olika klädkoden för olika "ranker" inom Falck, jag vet redan nu hur kläderna kommer se ut. Även att jag ska och kommer ha utbildningar, både för att få köra bärgningsbil men även för nyanställda, det kommer då vara en genomgång om vilka bilar man får köra och vilka verktyg vi använder oss av. Det är ett väldigt roligt och eftertraktat yrke som väldigt många vill ha. Därför kommer jag antingen ha en eller två biträdande och sen en personalansvarig, detta är för att när vi tar arbetsintervjuer så kommer det gå snabbt och bra. Jag som chef när vi tar intervjuer kommer gå runt med mina anställda som tar intervjuerna för att se lite om personen som tar intervjun är ämnad och bra för jobbet. Jag ser väldigt mycket potential i både Falck och de anställda som finns. Det finns mycket idéer i mitt huvud som jag tror skulle kunna förbättra företaget mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef tidigare (På Trygghansa). jag har också jobbat på Falck en del, har också varit personal-ansvarig på min karaktär Birk. jag vet hur man ska rpa med emotes och /me. eftersom jag varit chef tidigare så vet jag vad man ska göra som chef, jag tror att detta kommer hjälpa mycket om jag blir godkänd. jag kan f6 menyn, openpanel och hur man rekryterar nya, samt sparkar eller justerar ranger. vet också på ett ungefär hur jag gör i jobb discorden, vad jag förstått så ger jag roller och skriver sedan i en kanal vad jag gav för roller.

Hur ofta kommer du vara inne? är aktiv för det mesta, har inte jättemycket på fritiden att göra så det blir mest rollspel. men vardagar 3h till 5h ungefär. på helger är det såklart mer, 5h till 7h. det är såklart pauser mellan. på helger kan det komma annat så jag inte kan vara jätteaktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp! Förstår inte varför att man ska sluta på en server bara för att man inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

+rep Anser att han skulle kunna flytta Falck framåt som chef och styra upp ordentligt för allas bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka