Nekad Grodan | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi

Vad heter du IRL? Axek

Vad heter du på discord? Grodan #3025

Hur gammal är du? 08 alltså 13 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 336

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vet att det krävs mycket tid och ansvar för en chefs position. Detta vet jag att jag har och har tidigare varit chef då jag hade koll på mina anställda, skötte ekonomin bra, gjorde olika roliga grejer för mina anställda så de hade de kul och inte behövde tycka att det är tråkigt att jobba. Jag vill även vara chef över just Taxin för att det är rätt "dött" och inte alls många som ringer efter taxi, detta vill jag försöka förbättra och göra t.ex. lite reklam osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef över Trygghansa och då kan jag lite allt möjligt t.ex. anställningsintervjuer, chefmenyn m.m.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Hasse Lindberg och är 22 år gammal. Han är snäll och trevlig person som älskar att träffa nya människor. När Hasse var 4 år gammal dog hans mor i en bil olycka och hans pappa var inte snäll, han slog och skrek på Hasse så fort han gjorde något fel, detta vill inte Hasse ska hända någon och han vet att det finns så många som har det precis såhär.
Hasse gillar bilar och därför på fritiden brukar han kolla mycket på just bilar, han älskar att köpa nya bilar och tycker det är så fränt.
Han gillar chips med ostsmak, det ända negativa är att man blir kladdig på fingrarna och det kan bli lite äckligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 2-5h per dag, detta kan ändras pga träningar, skolarbete m.m. På helger blir det ju såklart mer men det varierar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, lätt!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep Bra skrivet, har tidigare jobbat med Hasse och då klarade han det galant. Han styrde upp Trygghansa och gjorde det snyggt o bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka