Nekad Grodan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Grodan #3025

Ange ditt födelsedatum 5 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker nu till medlemska-ansvarig för att jag vill ta en större uppgift och hjälpa servern. Varje dag kommer det in nya spelare till servern som jag verkligen vill hjälpa. Även att mina kompisar säger att jag är skitskysst och rolig att prata med. Det finns många owhitelistade spelare på servern och de vill jag hjälpa, detta kan jag göra som medlemskapansvarig. Jag känner 2 st, en som tidigare varit medlemskap ansvarig och en som är nu. Jag tycker det ser skitkul ut och vill gärna testa detta, jag tror även att denna roll passar mig då jag är driven och snäll.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för jag gillar o hjälpa människor och är go människa. Jag gillar verkligen att sitta i samtal med folk och det är speciellt kul att ta intervjuer, detta har jag gjort lite ig men skulle vilja testa o göra det lite irl också. Även att jag är snäll och trevlig i intervjuer och personer kan tycka om mig. Även att jag är en driven person som verkligen gör det jag gör till 110%. Jag kommer ta intervjuer varje dag och kollar ansökningar ofta. Jag är alltid kontaktbar på discord, så om det är någon som undrar över något hjälper jag hen med detta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor med ett leende på läpparna och vara snäll oavsett om de är kaxiga eller elaka. Det är bara att bita ihop när man möter en sådan här person. Det är inte okej att säga nedvärderande ord eller säga svordomar åt en person.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle göra de som inte är så kunniga inom rp mer intresserade genom att förklara o hjälpa vad roleplay innebär. Detta skulle hjälpa servern framåt och inte ha så mycket lallare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska kunna de grundläggande reglerna såsom VDM, RDM, copbait, failrp osv. Även att man inte ska lalla eller prata ooc.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag har ett stort ansvar och kan förändra servern. Jag kan göra de som kan sin grej och är bra på rp, de accepterar jag o de som är lite mindre bra ger jag en andra chans o så får det testa igen en annan gång.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har träningar och läxor men är ofta aktiv på discord. På helger är jag aktiv mycket.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server, enbart unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka