Accepterad Grizly | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grizly

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198282475936/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? grizly#1112

Vad är ditt födelsedatum? 31 december 2004

Berätta om din karaktär. Lauritz Svensson är en ny separerad 37 årig man. Under sina vuxen år har Lauritz levt ett fartfyllt och intresseväckande liv. Som person är Lauritz är en social och hän mild person som älskar att hjälpa sina medmänniskor. Trots sin tuffa barndom från Stockholms förorter har Lauritz trots detta en positiv syn på livet.

Likt sina barndomsvänner valde Lauritz efter sin gymnasieexamen att gå lumpen. Laurtiz nio månaders tjänstgöring formade honom till det bättre. Hans fysiska välmående var på topp och hans intelekt hade förbättrats till det bättre. Likt sina vänner gick Lauritz till universitet och utbilda sig, skaffade sig en anställning och gifte sig. Allt gick som planerat och livet rullade. Lauritz var en lycklig man tills den dagen han fick ett sms av sin fru att deras äktenskap var över. Ögonblick Lauritz läste meddelandet kändes det som om hans värld skulle falla i kras. Tiden passerade till han en dag två veckor senare då Laurtiz inser läget och verkligheten hinner ikapp honom. Fundersam satt Laurtiz och underar vad han ska ta vägen, allt kändes hopplöst och oviktigt. Vad skulle jag göra med mitt liv tänkte Lauritz sittandes på bussen?

Som en ingivelse framkom en ny plan för hans liv vad han verkligen ville göra. Samma dag beslöt Laurtiz sig för att det var nog. Gamla vanor skulle förnyas och detta gjorde Lauritz genom att packa väskorna redo att flytta från sina hemtrakter i Stockholm. Visioner om att skaffa ett betydelsefullt jobb och träffa nytt folk gav Laurtiz rysningar och hopp om framtiden. Stående på Arlanda flygplats sneglandes på tidtabellen fundersam på var han framtiden skulle ta honom till. Tankar om vidareutbildning, ny bostad och nya miljöer förbryllade honom. Frågan kvarstår och Lauritz exalterad över livet stående på flygplatsen förväntansfull på var livet tar honom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen till varför jag ska bli medlem på Unive är för att jag kommer att kunna bidra med något unikt till servern. Jag har personligen rollspelet på flera servar och ingen har riktigt fallit mig i smaken likt Unive. Med ett medlemskap hoppas jag kunna bidra till en mer trivsam miljö för spelarna och en utveckling på den befintliga rp-nivår här på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är en intressant servern då ni har många spelare vilket verkligen ger rolspelandet mer verklighetsbasertat. Men även då jag tycker många i staff-teamet verkar kunninga samt att jag tror att detta är ett community där jag som person kan växa till det bättre tillsammans med er!

Hur hittade du Unive? Jag har spelat till och från på Unive, men jag hittade servern genom topplistan, Sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är först och främst att ha roligt tillsammans med andra jag spelar med. Jag ser även rollspelet som en utväg från verkliga livet där jag kan t.ex. vara en polis eller sjukvårdare trots att jag inte är det i verkligheten. Jag ser även mitt mål med rollspel för att själv utvecklas som person då jag kontant träffar nytt folk var jag än befinner mig på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att komma in i polisledningen och tillsammans skapa en mer seriös poliskår. Men även att en dag komma in i Staff-teamet och tillsammans med de befintliga Staff: sen möjliggöra för utveckling på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Tillbaka