Dubbelpost Grizly | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grizly

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198282475936/

Ditt Hex-ID: 1100001133489a0 (Hex)

Vad är din discord tagg? Grizly#1112

Vem var det som bannade dig? Philip320#9234

Hur lång tid var din ban? 7 dagar (blev bannad igår)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snusförnuft, stulit bil framför ägare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag anser att du bannade mig för att du misstänkte/misstrodde att jag stal din bil "framför" dig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 1100001133489a0 (Hex)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser dels att det var fel att jag överhuvudtaget satt i din bil. Däremot tyckte jag en utskällning "IG" från din sida hade varit mer lämplig än en veckas ban. Nu efter en dags reflektion kan jag medge att det var dåligt av mig att agera på detta vis. Men å andra sidan tycker jag det var fel från din sida då du bannade mig trotts faktumet att jag varken körde din bil en meter eller och att jag blev ut ur bilen och sade följande "vad säljer du din bil för". ca 10 sekunder efter händelseförloppet bannade du mig, vilket i fin uppfattning är HELT fel då jag varken stal din bil eller körde den och i själva verket bara hoppade in och ur den för att senare fråga om den var till försäljning. Jag tycker du har gjort en stor missbedömning. Hoppas du kan göra en ny bedömning av situationen Mvh Grizly

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Uppenbarligen inte kliva in en bil jag inte äger

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka