Nekad Grisenwa | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grisenwa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/trixxy5/

Ditt Hex-ID: 11000015b2f09b2

Vad är din discord tagg? _trixyy_

Vem var det som bannade dig? @LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: bild_2023-10-08_181334320.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför dum som jag är sitter jag och slänger ut mig fula och kränkande ord mot LUDDE, jag har aggerions problem vilket gör satt om jag inte får som jag vill blir jag skit arg, nog med det. LUDDE banna mig gör jag bettede mig förjävligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett dc samtal med lilleman där jag skulle ansöka till något, då hade ludde tagit bort något och då sa jag "jävla bög ludde" eller nått i den stilen. Sedan trash talka vi varandra i pm (jag och ludde)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel, kunde fan inte ens bete mig. LUDDE hade all rätt till att banna mig men jag vill verkligen ha en andra chans. Nu har jag ju växt på mig lite och fått ett förstånd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av alla mina banns om hoppas att jag inte blir bannad mer efter detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta vara så som det var. Jag hade helt ärligt bara kunna strunta i det. Men men ludde hade som sagt all rätt till att banna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, abslout nu när jag växt på mig lite och fått en lärogrung så kommer detta aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, abslout

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka