Nekad grisen15 | Medlem ansökning [Sandberg] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082682005/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Rosenholm

Vad är ditt discord namn? Rack Grisen15#8360

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Casper, han växte upp i norge med en familj från sverige men som lämnade honom i sverige vid 9 års åldern. Nu har en växt upp i en ny fosterfamilji stockholm och börjat på en ny skola, första året var han rätt mobbad o fick byta skola efter det året. Han började på en ny skola där han trivdes väldigt bra o fick många nya vänner. Han flyttade även till en familj när han var 13år å trivdes mkt bra. Han ändrade även efternamn till Johansson. Nu har han växt upp och flyttat till en liten lägenhet och vill börja jobba. De han gillar o göra är att spela fotboll och vara ute me kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli whitelistad för att jag kommer bidra med en bra roleplay och vara så aktiv som jag kan på servern. Får jag medlemskap kommer det påverka mig positivt och göra min rp bättre och roligare och så jag kan hjälpa andra som inte är lika bra som jag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo för jag har hört från andra att de är en mkt server och jag har även av den lilla tiden jag spelat att de är en dödsskön server. Allas RP som jag har sett är väldigt bra o nästan alla är seriösa å ja tycker om att göra scenarion. Servern är även den som är mest aktiv och bara bra admin/staffs . Det är även bra poliser inne på servern. Jag är en aktiv spelare och seriös spelare.

Hur hittade du Unive? hittade den genom att många streamade det på twitch. Många kompisar har oxå rekomenderat om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och att all rp i hela unive ska bli så realistiskt som möjligt och att jag vill vara så pass bra så att jag kan hjälpa till att få unive och bara bli allmänt bättre och bättre på att rp med och mot folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett av mina mål är att jag kommer få söka till ett wl chef-jobb som även kommer ta en stor del utav rpandet. Sen såklart att får göra några helt sjuka scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope, men dock är ja men som lite ''admin'' i brooks rp server för att mina kompisar skapat den, men kommer endast banna folk från servern har de sagt att de räcker med o inte behöva spela så mkt på den för vill hellre satsta på unive... (den är alltså inte klar än)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka