Accepterad grisen15 | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082682005/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Grisen15#6380

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Casper Johansson, han föddes i norge med en familj som inte hade så mkt perngar då de behövde lämna ifrån sig Casper till ett foster hem i sverige vid redan 5års ålder. Casper var lite förvånad o ledsen till han skulle få börja en skola. Han började där men blev mobbad hela första klass, han fick byta skola till en som han kände sig mkt tryggare i, han började vara me kompisar en hel del som visade han runt i nya skolan och var ofta med dom efter skolan. Åren gick. Han blev nu stor o började i nian och var rätt nöjd över sina betyg. Hans intresse/hobby var fotboll o var rätt bra på de, han spelade då i AIK, han ledde skytteligan o spelade på vänsterytter! Vid 20års åldern köpte han en ny fin lägenhet i staden''Unive'' just nu han älskar sitt liv och vill börja jobba i staden!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra men en bra rp nivå då jag själv tycker jag är bra när de kommer till att rpa i nästan alla situationer. Jag är också väldigt aktiv på servern då jag brukar vara online på kvällarna/nätter även morgorna, det kommer bidra med att min karaktär blir mer inblandad i samhället och därmed går att rpa kring. Jag håller en mycket hög nivå på rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hålla att regler följs samt att nivån håller över den standarden. Jag har mycket hög rp inom både polis och Krim. Med mina karaktärer så bidrar jag med en social och gemenskap i rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej ska göra orealistiska saker exempel som kan göra att scenariot inte längre går att rpa kring, allrså att man inte ska spela efter makt och pengar ungefär.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar

Vdare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka