Nekad grisen15 | Chef-jobb ansökan[Jönsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons fastighets byrå

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? Grisen15#8360

Hur gammal är du? Snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? 14 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer att vara aktiv ofta, kommer att väl ta hand om mina anställda samt kunder. Jag är sjukt bra på att designa hus och hur dessa script fungerar. Just därför tror jag att jag är den perfekta för jobbets chef. Jag kommer dessutom vara noggrann i discorden så det ej sker nån missförstånd. Alla anställda ska kunna allt inom hus och dess design. Jag kommer inte anställa folk bara för att utav verkligen kolla på deras hemsida erfarenheter. Jag kommer dessutom anställda aktiva personer som verkligen brinner för det yrket. Allt kommer jag basera på social rp när man säljer hus, alla ska ha möjligheten till att köpa ett hus även om man ej gillar personen sen tidigare. Yrket i sig själv tycker jag inte går att utveckla särskilt mycket men jag kommer göra mitt bästa och yrket kommer komma långt i utvecklingsmässigt. Kommer dessutom se till att det skall finnas hus åt alla, både dom med låg budget och dom med en lite större budget där de finns ett lyxhus. Har dessutom kollat limpis video om yrket där jag fått mycket erfarenheter om hur de fungerar. Jay har varit chef på andra jobb förut så har själv börjat chefsrollen förut så har koll på hur företagskassan fungerar osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Eftersom det är ett nystartat jobb så nej, men jag har inte alls så svårt att lära mig saker så de är nog inga problem. Har även kollat limpis video flera gånger så jag vet hur yrket fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 6h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, endast unive såklart

Har du läst våra Regler? Självklart

Nekad då vi valt att sätta in en annan kandidat i denna chefs position

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka